Thursday, June 12, 2008

bila petang itik pulang


ROBOT cinta: assalamulaikum
Aku kena psycho: waalaikumsalam
ROBOT cinta: so mcm mana hari nih?
ROBOT cinta: rangkaian pengolahan minda?
Aku kena psycho: biasa..
Aku kena psycho:
ROBOT cinta: ok lupa nak tanya yg hari tuh
ROBOT cinta: rasanya dah tanya..
ROBOT cinta: tp jawapan blum disediakan

Aku kena psycho: tanya apa?
Aku kena psycho: i pun lupa
ROBOT cinta: itu la
ROBOT cinta: tentang diri?
ROBOT cinta: dari mana?
ROBOT cinta: age

Aku kena psycho: dari zoo
Aku kena psycho: dari subang jayalah
Aku kena psycho: age tak penting
ROBOT cinta: dari zoo?
ROBOT cinta: hulu klang?
ROBOT cinta: age tak penting?
ROBOT cinta: pentingnya apabila hendak berkomunikasi
ROBOT cinta: nasihat
ROBOT cinta: atau segala2nya dari sudut positif

Aku kena psycho: bila berkomunikasi guna hati
Aku kena psycho: bukan guna umur untuk menilai
ROBOT cinta: bila komunikasi hati?
ROBOT cinta: tak payah taip?
ROBOT cinta: tak payah ckp
ROBOT cinta: tak payah mendgr?

Aku kena psycho: guna hati untuk mendengar
Aku kena psycho: guna hati untuk menaip
Aku kena psycho: guna hati untuk berfikir
Aku kena psycho: insyaAllah mendapat rahmatnya
ROBOT cinta: guna hati yg tersadung kehancuran
ROBOT cinta: hati yg rosak kealpaan//
ROBOT cinta: Point the finger

Aku kena psycho: no
Aku kena psycho: hati yg suci
Aku kena psycho: agar boleh berinteraksi
ROBOT cinta: ke bercakap pasal jiwa
ROBOT cinta: jiwa tak penah tenteram
ROBOT cinta: Sinar hati menyinari kembali

Aku kena psycho: no subject
ROBOT cinta: hohoh
ROBOT cinta: is ok..

Aku kena psycho: apa yg cuba diketengahkan
ROBOT cinta: cuma itu aja
ROBOT cinta: soklannya

2 comments:

Ayuni Jamaluddin said...

sepertinya aku kenal beliau..

Robot Cinta said...

dia berpenyakit